FAQ - najczęstsze pytania i odpowiedzi dotyczące obsługi sklepu.

W jaki sposób można założyć konto w sklepie internetowym fdom.pl?

Proces zakładania konta w sklepie internetowym fdom.pl wymaga wypełnienia formularza rejestracji. Niezbędne jest podanie swoich danych – imienia, nazwiska, telefonu, adresu e-mail i adresu dostawy.

Jakie są metody dostawy i odbioru zamówionych produktów?

Nasz sklep internetowy oferuje możliwość wysyłki produktów za pomocą firm kurierskich lub też do paczkomatów. Możliwy jest także bezpłatny odbiór osobisty w siedzibie naszego sklepu w Rudzie Śląskiej.

Jakie formy płatności akceptowane są przez sklep internetowy fdom.pl?

Nasz sklep internetowy akceptuje trzy metody płatności - za pobraniem, tradycyjnym przelewem na konto sprzedawcy i płatność elektroniczną przy pomocy Blik lub PayPal.

W jakim terminie można zwrócić zamówiony towar bez podawania jakiejkolwiek przyczyny?

W naszym sklepie internetowym istnieje możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 30 dni od dnia zakupu, bez potrzeby podawania jakiejkolwiek przyczyny.

Jakie kategorie produktów objęte są promocjami w sklepie internetowym?

W naszym sklepie internetowym dostępne są produkty w promocyjnych cenach, dotyczy to, zarówno firanek gotowych, zasłon, akcesoriów do firan, paneli ekranowych, jak i poduszek.

W jaki sposób można skontaktować się ze sklepem internetowym fdom.pl?

Na naszej stronie internetowej dostępny jest formularz kontaktowy. W jego treści należy podać tytuł zapytania, swój aktualny email i numer telefonu, a także dokładnie opisać, czego dotyczy dana wiadomość.

W jakim miejscu na stronie internetowej sklepu fdom.pl znajdują się porady i interesujące artykuły, dotyczące firan zasłon czy poduszek?

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów stworzyliśmy bloga. To miejsce, w którym znajdują się przydatne artykuły, traktujące o tematyce wystroju wnętrz, home staging, a także aranżacji pomieszczeń przy pomocy oferowanych przez nas wyrobów tekstylnych.

Jakie korzyści uzyskuje klient zapisujący się do newslettera sklepu internetowego fdom.pl?

Każda osoba, która zdecyduje się na zapisanie do naszego newslettera, może otrzymać bon o wartości 10 zł do wykorzystania na zakupy w naszym sklepie internetowym. Wystarczy wpisać swój adres email i subskrybować naszą stronę internetową.

Czy sklep internetowy fdom.pl wystawia faktury VAT dla klientów firmowych?

Nasz sklep internetowy oferuje artykuły, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firmowych. Na życzenie klienta wystawiamy paragony fiskalne lub też fakturę VAT w formie papierowej lub elektronicznej.

Co oznacza status - zamówienie produktów o różnych terminach gotowości do odbioru?

W naszym sklepie internetowym znajdują się artykuły w różnych terminach gotowości do odbioru. Oznacza to, że klient decydujący się na ich zakup jest na bieżąco informowany (w formie powiadomienia drogą mailową) o przewidywanym czasie dostarczenia wybranego artykułu pod wskazany przez niego adres.

To Top